Du måste va bliind..

Ibland har vi så bra musika på jobbet..
Vissa låtar är bara bra och vissa låtar va i alla fall bra en gång i tiden och blir bara bra nu för att de påminner om så mycket.
Idag va dagens låt Håkan Hellström med sin vän med en bil.
My gäd va det är festival och sommar för flera flera år sen.
Jag o kirre köpte oss varsinn jeansjacka på h&m och ormskinnsbältet.. ormskinnsbältet va givet för de hade Ebba haha :)
Älskar sånna saker som kan göra en så glad och på så bra humör.
Sånt gör bara sommarsuget ännu starkare!



Hur är vi vana att se skärgårdsjäntan..




 
Synd att jag inte har kvar jeansjackan.. hade ju hellre gjort mig av med bältet som jag har kvar i garderoben!
Nu tillbaks till grammis.. ;)

Kommentarer
Postat av: Kristina

Lyllo mig då som har kvaar jackan :P Haha..

Fan va snygga vi va!

2009-01-08 @ 19:20:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0