Bort med det svarta svallet

På fredag ska det svarta svallet bort.
Nytt hår är beställt och på fredag försvinner mitt svarta svall.
Kommer inte bli skadat stor skilland bara lite föränding.
Blir några nyanser ljusare. En mörk brun nyans är vad jag vill ha men jag måste se håret först.
Okej, nej jag har inte beställt hår utan att kolla på de.. men jag måste se de in real life, just nu vet jag bara att det är brunt typ men det går ju och färga det med så.
Det nya håret är aningen kortare än det jag har nu också. Men i värsta fall kan jag använda det gamla som utfyllnadshår när det är päärtii eller liknande om mitt hår känns för kort haha.
Öhm stor risk att 41 cm ska kännas för kort :P Tror det va 41 vi beställde i alla fall.



Men jag kommer sakna mitt svarta långa hår.. eller mitt och mitt, mitt egna hår är ju långt ifrån svart just nu!
Det blir kul med lite förändring jag har ju haft det det kolsvarta länge nu med undantag för vissa perioder när jag borde färgat det oftare haha.
Hoppas även att jag får till dom slingorna jag vill ha i rätt nyanser.
Den som lever får se!
Ciaao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0