Den där killen som ger mig fjärilar i magen och gör mina kinder generat röda och som gör att hjärtat slår fortare... Honom!


På lördag är det alla hjärtans dag.
En dag när man får chansen att visa att man tycker om någon och göra något speciellt för henne eller honom.
Jag tycker det är ett bra påhitt.. jag tycker inte om dom som bara säger att det är trams.
Som säger att det bara är affärerna som tjänar på det.
Vem säger att du måste gå och köpa en massa saker bara för att det råkar finnas i princip alla affärer?
Ge henne rosor, choklad, underkläder, en nallebjörn, ett smycke, gå på bio, bjud henne på resturang.. 
Det finns tusen saker du kan göra och det kommer säkert att uppskattas men det är inget måste.
Att bara visa sin kärlek, laga middag hemma, tända löjligt många ljus, tappa upp badkaret med bubblor.. 

Låt fantasin flöda för den ditt hjärta slår för.
Inte för att man måste utan för att du vill :)
Sånt tycker i alla fall jag om.



Förra alla hjärtans var jag och älsk bara ut och åt middag och njöt av varandras sällskap.
Det var typ snöstorm när vi skulle hem och när vi kom hem så väntade en översakning!
Min fantastiska syster har nog ett och annat romantsikt drag i sig om man säger så och ett hjärta av guld.
Hon hade cyklat hem till a medans vi var ute och åt.
Det var rosbald på golvet, det var söta lappar, det var choklad, en flaska och två glas..
My gäd.
Haha tror tom. att det var ett paket kodisar där.. eller har jag fel? ;)
Har inga bilder nu men hon har nog.. åååh varför har inte du hittat din kärlek än föör!?
När hon väl gör det, hittar den rätta, så kommer det vara en lyckligt lottad prins I'm telling you.

Kärlek är det finsate man kan ge någon.
Den där känslan av nyförälsklese. Att vara kär!
Hjärtat slåg extra snabbt när du tänker på honom, du blir röd om kinderna när du pratar om honom, det pirrar i magen när ni ses, du får handsvett och vet inte vad du ska säga..
Den känslan borde alla få ha och när man hittar den känslan borde man va väldigt rädd om den och göra allt för att den ska stanna kvar- länge läänge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0