Wanna dance with me?


På lördag slår vi klackarna i taget.
Alla ska med sha la la la laa :P Jisses det var inte igår därför kommer det bli extra ös på golvet I'm telling you!
Det ryktas att fröken Segelsbo kommer till stan så vi får väl se.. vore inte en dag för tidigt så :)
På lördag ska alla ut.. Frida ska med, Jossi ska med, Carro ska givetvis med.. Alla mina tjejer My gäd <3
Jag har dock inte köpt några heels och ingen klänning heller.. kläddilemma? Nej det orkar jag inte., det är ju därför man köper nytt så man slipper det haha :)
Men inte än.. har en jätte fin tub klänning hängade på jobbet men jag vet inte om Kirre skulle ha sin på lördag.
Har också en skit snygg vit klänning hängades på jobbet men vit klänning kan man ju inte ha än inte..
Men med det här humöret och dom jävla brudarna så måste det bli något alldeles alldeles extra! :P


Min kära syster sprang ju på dom här skönheterna och gjorde dom till sina.

Jag dör va dom är fina.

dom finns i mintgrönt också.. jag vill ja doom ju!

Hittade dom inte på nätet men dom här är ju lika snygga dom och titta på satte!

Men dom mintgröna - Bli miiina!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Du kan få låna rom nån gång Kajsa ;-) Haha

2009-02-26 @ 22:49:43
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0