Vill man vara fin får man lida pin.

Det är inget drömläge när man just har filat händer och fingrar med fotfil :S
Jag har gjort det nu på morgonen så nu är det inget drömläge asså..
Min likbleka kropp gjorde det tvunget att spraya mig igår och imorse såg jag att fingrarna tagit stryk av det!
Någon som vet vad jag pratar om kankse?
Det är ingen rolig syn i varje fall men det går bort hyffsat med en fil i alla fall så jag ska inte klaga.
Men färgen fastnade som tur var inte bara på händerna så nu kan jag känna mig lite fräshare i alla fall :)
Jag börjar inte jobba förns 12.30 idag så jag har gott om tid på mig precis som jag vill ha det.
Sminket är på plats, brynen har jag hunnit noppa, håret är kläärt, jag har sprayat mig lite till och diskat..
Ska måla naglarna också och packa lite sen är det bara frukost som väntar men den känns lite onödigt tidigt än.

Jag är så jävla laddad kvällen.
Fortfarade oklart hur jag ska se ut men jag köpte två back-up plagg på Gina T igår.
Slutade 18.30 så det blev ganska stressigt men en svart kjol med rosa/röda blommor på och en lila body hann jag med.  Tror jag ska lämna tillbaka bodyn..
Va tror ni om det?




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0