I have so many dreams.. I will do my best to show you.

Nu sitter jag och kikar på Ikea och Åhlens och ser bara saker som jag vill ha.
Saker som jag vill ha i min nya lägenhet.




Jag har alltid velat ha badrumsskåp. Det är så himla fint och så jäkla praktist med förvaringen.
Ikea har en variant som jag är kär i ;P
Ett skit mysigt badrum där man bara vill vara.. som hos mami :)
Med fina handdukar och mycket ljus och allt sånt som gör det mysigt!
Åh jag har så mycket ideér.. änrligen är jag rikigt positiv till det här!
Massa ljuslyktor, gtöna växter, fina förvaringskorgar, en fin tvättkorg i mitt fina sovrum.
Mitt sovrum vill jag ha romantiskt och mysigt.. Min säng älskar jag och den kommer passa så bra!
Det är lite synd att byrån är mörk och sängstommen vit för det är samma serie och jag vill nog ha byrån i sovrummet.. men det går ju säkert och måla :)
Har sett jätte fina kuddar och överkast på Åhlens som jag också är kär i men jag hittade inga bilder.
Det går i vitt och ljusrosa och der känns jätte mysigt, romantiskt och tjejigt :P
Med mina tavellister ovanför sängen med nya kort.
Ett girlilious room :P
Nu hinner jag inte fantisera mer för nu väntar fika hos dadi.. syrran är på väg dit.
Sen blir det dinner at mami's plejs :) Typiskt för en söndag I think.
Efter det ska jag hem och mysa framför teven till Gossip girl och då ska jag äta tårta för det har vi hemma :P
Lyllo haa?
Later..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Det skulle bli så fint..

Det KOMMER bli så fint, vart det än blir

2009-02-15 @ 19:41:34
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jaa jag vet.. Det komemr bli en skit rolig period :D

2009-02-16 @ 19:36:46
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0