Att leva en dröm


My gäd nu är jag feeded så de räcker!
Blev proppmätt efter ett enda bröd.. jag brukar äta mer haha men jag tog lite till bara för att de va så gott :P
Nu står jag mig i alla fall tills ikväll.
Ska slänga resterna nu och bädda sängen sen blir det en dush.
Sån jävla skilland att dusha hemma hos oss än att dusha hos Kirre!
Hos henne pendlar värmen i vattnet hela tiden så man kan alrdig få lugn och ro och dushen är mindre där och mitt värsta problem där är att jag blöter ner så jävla mycket haha.. det verkar vara oundvikligt för mig!
När jag flyttar vill jag ha badkar, det vet jag!
Låg i soffan igår och bara önskade att vi hade haft ett badkar här då.
Åh va mysigt det hade varit!
Skumbad, tända ljus ååh vilken vardagslyx fy fan.
Tänder ljus gör vi i för sig när vi dushar ibland och det är mysig då me men ååh........ 
Det vill jag ha! Gud va jag ska ha det fint och mysigt och annorlunda..
Hoppas banken vill hjälpa till :) På torsdag ska vi dit me dadi. Håll tummarna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0