I ren söndags anda


Min lediga helg fortsätter.. Jag älskar det.
Igår var det premiär för Birger's nya lounge och det var fest!
Jag och syster mötte upp Josef med vän, Stefan och Serri på Oasia och strax efter oss kom även snygga Frida och joinade oss.
Premiär för Oasia för båda våran och Fridas del actually.
En kväll som igår passade det perfekt att starta där och vi surpalde på en melondrink.
Efter en trevlig stund där var det dags att traska vidare i slaskvädret och vi intog Birger.
Den nya loungen får bra betyg och så även maten och några löjligt goda shottar som det bjöds på.
Jag höll ganska nykter men det gjorde ingenting.
Det blev mycket dans och hela kvällen blev lyckad med snyggt sällskap som höll ihop från början till slut!
Taack damer & herrar.

Idag vaknade jag upp hemma- hemma hos mig och inte hos Kirre där jag också känner mig som hemma nu :)
Meen nu är jag hos Kirre igen, du blir aldrig av med mig haha :)
Vi har slängt upp ett varsitt album på fejjan med snygga bilder från igår. Enjoy säger jag bara!
Ikväll blir det Beck igen så vi har en fet kväll att vänta med andra ord.
Idag flyttar jag hem igen kan man säga och jag ska försöka få hem alla mina saker :)
En mysig kväll i soffan med älsk är vad som väntar men innan det måste jag tvätta.

Jag är skit nöjd med mitt hår btw.. det är slingat och levande och jag trvis i det.. men det syns inte lika bra på alla bilder.



Jag trodde att jag hade bestämt mig för den gröna klänningen men jag hann ändra mig och cyklade tillsut hemmifrån i ett lila fodral.
Håret sabbades ju på väg ner i fukten så jag såg dessvärre aldrig ut som jag ville haha men det blir så ibland I know it.




Nu ska jag ornda lite glass till oss.
Ciaao.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sjukt fin färg på håret!!! :) Tummen upp!

2009-02-08 @ 18:18:51
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Kajsa

Thaank you ;)

2009-02-09 @ 20:08:32
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Thaank you! Vad kul att höra :)

2009-02-09 @ 20:12:01
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0