Tack älskade för att ni är ni.

Lördagen höll måttet och ingen behövde bli besviken.
Förfesten var på gamla uppsalagatan och dom som deltog var systrana och the double c's som vi kallar dom :P
Vi drack goda drinkar i cocktailglas och lyssnade på bra muzik alla var snygga och allt var bara suveränt haha.
Alla var glada och jag blev ännu gladare när min älsk kom förbi, brun och snygg och mysig hihi.
Kirre lyckades få ihop över 400 bilder så de ska inte bli så svårt att dela med sig och visa hur fett det va!
Taxin kom och vi intog Birger för att dansa. Det dansades mycket och det fortsattes dessvärre att drickas en del.
Bjuds det så bjuds det lixom..
Det fick jag betala för igår kan jag lova. Big time.
Mitt huvud dunkade och jag mådde illa och var yr och ville som vanligt spy men det går ju aldrig.
Grädden på moset var ju att jag inte fick ligga kvar på golvet under elemnetet i myn plyshdress och tycka synd om mig själv för jag skulle ju jobba.
Kände mig halvt full när jag kom dit men det släppte lyckligtvis och jag kunde ta mig igenom dagen levande trots allt :)
Min mage skrek efter mat hela dagen och pucko jag skippade frulle på morgonen så tacos med älsk när jag kom hem var underbart!
Hela kvällen var ett långt mys och Beck var skit bra tyckte vi. 7 söndagar till.. I love it!
Skönt att ha dig hemma igen!
Har lite rester kvar i kylen så jag ska äta lite sen.. Kirre frestar med varma mackor men det kan jag ta ikväll eller nått :)
Nu sitter vi och planerar  middagen, det blir nog jag som får hanlda och laga för Kirre jobbar till sju idag.
Men det är väl ingen match!
Solen skiner än så länge men jag vet inte vad jag ska ut och göra..
Ska fixa lite krubb och kanske en dush på det.
Later I promisse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0