Tid för avund..

Jag måste börja med att dissa det här otroligt sega vädret och mitt jävla skit lås till vajerlås!!
När jag skulle cykla hem idag fick jag säkert stå tio minuter och mecka med vajerlåset innan det gick upp.
Skoja man blir less.. ska kasta det här jävla låset åt helvette tänkte jag när jag stod där och det vägrade ge med sig.
Men törs jag lämna det utan vajern nu då.. that's the question?
Jobbade idag då.. 10-18.
Mitt på dagen började jag blöda näsblod.. lite små drygt när man står i kassan men jag fick stopp på det hyffsat fort ändå.
Annars gick det bra, lite missons att sysselsätta sig med hela tiden.
Till middag åt vi hamburgare.. hemma gjorda :)
Thank's baby!
Och efter maten dushade vi av oss en snabbis.. så nu är jag nydushad och mysre i min rosa dress.
Om en timme bröjar Lipstick jungele.. ni missar väl inte!
Men en till diss kom jag på.. inte lika saftig men ändå..

Beck som går på söndagrna nu ska ju vara nya filmer och hittils har det varit det vilket gillas hårt.. meen!
Igår va det ju ingen ny film.. Gamen hade både jag och andreas sett insåg vi ganska fort.
Som tur var kom jag inte ihåg allt men jag kände ju igen mycket oct det är ju inte den filmen som innehåller dom allra smaskigaste morden precis :P Om ni hajjar haha!
Men men Beck är ju alltid Beck.

Okej.. men då har jag uppdaterat lite om mitt spännande och alltid lika händelserika liv :P Eller?!
Anyway that's the end of the story..
Nu ska jag kika fejjan för det var länge sen :)
Laater I think.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0