Med solen i ansiktet

Jag har en bra dag idag!
Nu har jag dushat, twice, tvättat håret, peelat bort all brun utan sol och smörjt in mig.
Jag är len som en barnrumpa och luktar gott :)
Nu ska jag sola och få lite färg på riktigt.
Ja, just det jag har dushat två gånger nu på morgonen..
När jag precis hade satt mig i dushen och börjat shamponera in håret kommer bejbi hem och säger att det är någon kille på väg som ska titta på lägenheten.
Så jävla typiskt.
Sitt kvar i dushen då så får han bara kika in.. säger a.
Haha ah men ellerhur, nej tack.
Så det var ju bara att torka sig och sätta på sig morgonrocken- helt i onödan.
Han tittade inte äns in i badrummet haha.. my gäd.

Men nu är nog plattången varm så jag ska platta håret nu.
Njut av solen, det vill jag göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0