Not again I said.. didn't you hear me or didn't you listen to me?

Jag har dushat.
Min mage är tom.
Våran kyl är tom.
Jag är hungrig men så jag är så jävla less på den här maten.
Vad ska man äta?
Igår satt jag och Kirre och dreglade i en kokbok innan vi skulle till mami.
Vi slog upp sjömansbiff så vi skulle veta exakt vad som väntade!
Sen tittade vi på massa andra läckra bilder och recept.
Ursäkta mig meen geeks?
Vi sa att man borde kolla i dom kokböcker man har lite oftare och variera maten man äter mera.
Kokböcker är ju perfekt när man behöver lite inspiration. Det behöver jag nu!
Men sen vet jag ju också att av alla recept som ska jag kan tänka bli sugen på krävs det ju en massa ingredienser som jag inte har hemma.
Sämst.
Jag har ingen lust att gå till willys idag.
Min cykel står i cykelförådet hos dadi och den måste jag också hämta fast jag inte har någon lust.
Mitt humör är inte det bästa idag.
Jag har alldeles för mycket i mitt huvud idag.
Hur ska jag lättast få dig att lyssna.. att faktist vilja lyssna och kankse tom. förstå?
Tusen fågor i mitt stackars huvud idag.
Ingen ork, ingen glöd och inget jävla tecken på ett bra slut? Är det så?
När ska man veta när det är nog?
Jag vet inte om det är möjligt.. ingen lust eller ork alls, varöfr blev det så här? Igen! Och igen och igen och igen.
När är det nog?
Kommer det någonsin att vara det? Känner jag mig själv inte bättre än så.
Vad är det här egentligen?
Vad fan är det det här, Kajsa!

Ussh ingen bra stund just nu.
Virus på datan också. Jag borde inte sitta här.
Jag ska inte sitta här länge.
Nu ska jag platta håret sen ska jag gå till dadi.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Fan Syrris.. Du förtjänar så mkt. bättre.

Ditt liv kräver åtminstonde lite rättvisa.

''Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad''.

Varför kan inte alla leva efter det...

Jag blir så arg.

2009-02-23 @ 19:47:44
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: carolina

Bästa tjej, jag håller med Kirre.

Vet inte allt som försigår men jag önskar dig så mycket bättre..



KÄRLEK FINA FINA DU!!!!

2009-02-23 @ 19:56:47
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0