Jag blev smittad såklart

God morgon!
Idag vaknar jag upp som en annan människa, en sämre människa för jag är förkyld idag!
Näsan rinner och halsen känns irriterad och svidig, och har man rinnig näsa måste man snyta sig och snyter man sig mycket får man lätt ont i huvudet.
Tungt.
Jag har tagit en treo och hoppas att den gör susen.
Tyvärr gick det inge vidare att sova vidare då heller för man vaknar ju bara hela tiden.
Jag gick upp halv tio istället och slängde i en till maskin tvätt.
Det var abslout nödvändigt. Fick inte med mig rikigt alla grejer hem igår när vi lämnade syster så sista väskan ska jag ta hem idag och sen alla skor haha.
Så nu kommer jag till det.. det där som jag har lämnat nu.

Det har varit så himla mysigt att bo med min syster igen. Bara hon & jag.
Vi har fått rutiner och bara.. vi bara mööös!
Gått upp tillsammans på mornarna, käkat frulle i soffan framför barnkanalen.
Barnkanalen I'm gonna miss.
"Gå på zoo, gå på zoo, gå på zoo zoo zoo.."
"Mamma tror att woffy är en leksakshund men jag vet minsann han är leavande figur, en riktig hund som är min."
"Det är sam sam, det är sam sam, rädda världen.."
Sen säger jag bara George :P

My gäd säger jag feta barnprogram som vi har upptäckt.
Tack systeryster för att du stått ut med mig i dessa veckor.
Jag har varit sämre på och städa och sånt det tycker du nog haha men det är som det är.
Men men allt har sitt slut och det är skönt att vara hemma också så klart.
Nu slipper jag ha mina kläder i väskor på golvet i en enda knölig och skrynklig röra :)

det är skönt att vara hemma igen också.



Shalalala för jag har världens bästa och finsate syster!



Kommentarer
Postat av: Kristina

Det är samsam... Samsam, rädd värdlen, rädda världen - här e haaan...

My Gäd, va bra vi haft det.

Fika idag bästa Karlsssoooon :D

2009-02-09 @ 10:35:09
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Absofuckingluutley!!

2009-02-09 @ 10:49:31
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0