Good night my lovers

God kväll bloggen!
Andreas är på träning så jag har myst framför favvis teve.. Du är vad du äter :P Jag gillart värkligen.
Nu är det Lyxfällan och det gillar jag också actually.. fast det behöver man inte sitta rikigt klistrad vid heller.
Imorn har jag sovis så jag kan ta det lungt ikväll, tror vi har glass i kylen.
Jag är ingen rikigt glass tjej egenltigen.. asså just paket glass det är inte rikigt min svaga sida.
Glass på sommaren är ju en helt annan sak så det är inte sån glass jag pratar om... anyway nu tror jag att vi har sorbet i frysen och det gillar jag :P
Värt att kika..
Hade egentligen inte så mycket på hjärtat så jag ska inte klottra i onödan :)
Detta får bli Godnatt snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0