Med alla esse i rockärmen


God eftermiddag :)
Men/våran lediga dag har hittils vairt skit bra.
Klockan var runt nio när vi kändes oss utvilade och klev ur sängen.
Vi slingade Kirres hår en gång till.
Igårkväll slingade vi också. Resultatet blev jätte bra.
Kirre är nöjd och hon är skit snygg i håret.
Ni ska få se!
Jag är också nöjd med mitt hår.. fick den förändringen jag ville ha även det inte syns lika mycket på mig som på min syrra.
Men de ska ni också få se..
Vi hann med en solning imorse, sen en snabb make för att sedan cykla ner på stan.
Gjorde några inköp.
Ett oväntat men snyggt sko inköp på h&m. Köpte ett par kilklacks pumbs där för någon vecka sen som jag älskar och nu fanns dom i flera färger.
Jag slog till, även det ska jag visa sen :P
Sen hann jag träffa älsk och pussas lite..
Sen gjorde vi inte så mycket mer, magarna kurradeoch vi cyklade hemmåt för Kina mat stod på lunchmenyn!
My gäd OM det var gott..vi köpte med oss fyra små rätter hem som vi kastade i oss här hemma haha..
Kanske slänger upp en bild på det också sen haha vem vet :)

Ikväll blir det Birger med några co-workers och kanske några snygga ladies!
Det bjuds på ät&drickbart där och lite underhållning.
Kanske någon drink innan för att samla ihop oss.. jag är skit taggad och förväntans full!
Nu ska jag göra mig redo och naken för en dush för Kirre börjar bli klar tror jag..
Känner i alla fall att vi har gott om tid på oss ikväll.. som jag vill ha det!
Ska dusha nu, sminka mig förr eller senare och ta en titt i garedroben för än så länge är outfitten ett frågetecken.
Later beuatifull.. later I promisse you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0