På helt rätt väg

För att jag vill vill vill det här nu!
Idag var det lägenhetsvisning på Bellmansgatan 40.
Vi var där :) Jag, kirre och mami.
Det är en tvåa på 67 kvadrat.
Det var ganska många där och kikade så jag hoppas inte på något.
Men man måste ju börja någonstanns och nu råkade det bli med en jätte fin lägenhet!
Inte mycket alls och fixa enligt mig, köket var jätte fint, sovrummet likaså. Bra förvaring, balkong som visserligen inte var så stor men ändå... Sen är det en helt annan sak och fixa och trixa med saker i sin egen lägenhet där man får göra hur man vill.  Då behöver inte allt vara tipp topp när man flytter dit, det man fixar fixar man ju inte för gäves direkt så.. :)
Helt klart intreserad!
Bara få ha sitt eget.. jag skulle göra om inredning helt från hur jag bor nu. Jag har allt i huvudet!
Ge mig en lägenhet nu haha så ska jag minsan visa er :P

Pratade med dadi nyss och vi bestämde fika träff lite senare. Min mage vill ha något i sig nu..
Det vankas såkart lägenhets prat hihi :)
Ska bli skönt och prata med honom om allt.. och lite fika kommer sitta bra i magen.
Hoppade över frukosten idag för vi hade ingen hemma och hag var inte så sugen heller.
Tror att jag ska ta te till fikat det blev jag sugen på.
Det blev en bra söndag det här, hade ingen aning om vad jag skulle göra imorse när jag vakande men jag fick lite sysselsätting.

Jag har stängt in mig i sovrummet själv.
Andreas kollar på någon actionfilm på maxvolym tror jag.. Inget för mig dirket.
Har så mycket i huvudet nu.. så mycket vilja och önskningar.
Nu ska vi värkligen ligga i och hålla utkik!
Till sommaren bor jag själv om allt går som det ska och det ska det banne mig göra.
Vilken jävla sommar jag ska ha, fy fan :P
Med fast anställning och lånelöfte och allt.. Tummarna upp för det här!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du bo själv?? killen då?

:)

2009-02-15 @ 14:16:25
Postat av: Kristina

This summmer... I know a few girls who's gonna roooock!!! :D

2009-02-15 @ 19:40:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Nej själv kommer jag nog inte bo :)

Fy fan sommaren kommer äga!

2009-02-16 @ 19:37:47
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0