Snart finns det en till att älska..


Nu måste jag berätta om min underbara systerdotter.
Wilma.
En väldigt envis liten tös. Hon är lixom inne i en fas kan man säga.
Hon vill gärna vara med och bestämma men hon tycker inte hon får bestämma någonting.
"Det är ju bara du och pappa som bestämmer allt, jag får aldrig bestämma någonting"
En morgon kom Andres in och väckte henne och Wilma utbrister: Din jävla idiot!
Jag dör vilken tjej dom har haha och det är inga kids som svär och är störiga normalt.. ablsout inte!
Men hon har en vilja av stål det må jag säga, och precis så älskar vi henne!


Förut brukade vi hämta kidsen på dagis ganska ofta men det blir inte lika ofta längre, tyvärr.
När vi gick på Ekeby var det ju vara tio minuters promenad till deras dagis så det var ju känon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0