På rosa moln.. or something

Brrr det var kallt ute idag.
Jag tog på mig lånkissar, mina rosa adidas byxor, dubbla tröjor.. sen tog jag min vita pälväst och mina rosa snowjoggings. Mössa. halsduk och vantar känns ganska självklart.
Hel nöjd att jag tog mig ut. Det var värkligen skönt att få tänka lite och få lite frisk luft.
Jag mötte inte många alls och dom ändå jag mötte var sånna som var ute och gick med hunden.
Bra musik i lurarna.. jag bara njöt :)
Tänkte tom. börja springa i nedförsbackarna men då tänkte jag på Jossi..
Som hade solen i ögonen, bra musik i lurarna och med en smile på läpparna.. hon springer och hon halkade minsann till och hamna på backen.
Jag ska inte göra en Jossi tänkte jag så jag lät bli. Meeen skrev jag just det där..oops :P Sorry sugar!



Budgivningen är igång............................................?

Kommentarer
Postat av: Kristina

Värsta rosa sööötizen med vit päls och grejjer :P Ahahaha ;)

2009-02-18 @ 19:28:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0