När du inte vet om du vet eller inte

I knew it.
Nu börjar jag känna att förkylningen smyger sig på. Crap!
Jag som har klarat mig hela hösten och vinterna.. nu har min sirra smittat mig.
Är stört avis på Kirres middag ikväll.. plock mat as we speak.
Räkor, guacamole, bröd, ägg grönsaker och som pricken över i't köpte hon några färska champinjoner som vi har kommit på att vi värkligen gillar :)
Lyllo henne säger jag bara men jag orkade inte handla allt de där.. och jag tror inte a skulle vara lika sugen på det som jag.
Det blir färdig pizza här isället, också gott.
Sen köpte jag lite smågodis, och cornflakes och mjölk.
Jag har aldrig varit den som äter flingor med mjölk jag brukar köra på filmjölk men nu har jag fått ett sug efter flingor med mjölk. Bara så ni vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0