Morgonstund har guld i mund

Morning morning bloggish!
Jag är på skit bra humör.. sitter nästan och ler för mig själv.
Väntar på att ugnen ska bli varm så ska jag slänga in två chokladbullar i ugnen.
Fett gott jag ska nog dricka mjölk till det :) Det blir min frulle.
Mami har bakat bullarna.. det är vanliga kanelsnurror fast ett lager choklad i istället!
Jag har hunnit med lite telfonsamtal nu på morgonen.
(Låter som världens tönt I know)
Meen.. först ringde Kirre och väckte mig, sen ringde dadi, sen kom dadi och plingade på och skrämde livet ur mig haha och sen ringde jag till banken. Nu försöker jag ringa Kirre men hon svarar inte.. meen sirran det är taking care of  om man säger så :P
Nu är det bara och vänta!

Jag har världens skönsate dag framför mig Gääääd asså!
Tänker nog bara vara hemma hela dagen och pyssla och mysa.. efter frukosten blir det nog en varm dush.

Hoppas måste man ju ändå få göra :) Det gör jag.. det gör vi kan jag säga och helt chanslösa hoppas jag inte att vi
är.

Apropå ingenting så tar jag upp två saker här som jag inte gillar.
Nu sitter jag här i köket med ansiktet utåt mot fönstret och våran sk. "altan" så kommer någon jävel och går precis framför fönstret.. Fatta att du får gå runt, det är ju våran altan du jinar över ser du inte de!
Faktist störande.
Sen en sak till som jag inte gillar för en helt annan anldedning.
När man har ambulanser komma körande.. fort och med sirener på. Först kom det en och sen en till som man förstår ska till samma place. Ussh det gillar jag inte, då börjar man ju tänka och undra vad som händer just exakt då.
Jag gör i alla fall det.
Men nu ska jag kolla till bullarna.
Later.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0