Melodifestival och inte Shlagerfestival?

Melodifestivalens andra deltävling är avslutad.
Jag såg inte första.
Petra Mede känns inte som klippt och skuren för jobbet.. jag gillar i alla fall inte henne helt i den rollen.
Men Måns Zelemerlöf var som klippt och skuren för båda kavajen och låten :P We like.
Amy Diamond var också ganska bra men lite skumma käder. Kunde inte bestämma mig vad jag tyckte om dom..
Vad var Markoolios thing egentligen?
Tyckte nästan synd om han där han satt när alla vid hans bord gick vidare.. fast man kan ju inte tro att han eller någon hade förväntat sig något med den där sången.. eller?
Vi har inte ätit någon tårta haha.. men vi har ätit lite chirre och lite godis :)
Nu har jag sminkat av mig och tagit gaddarna så inget mer gott ikväll men lite mer av filmen tror jag.
Sleep tight and warm.. I know I will :)
Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0