Maybe I am to scared


I forgot to tell you.
Jag är så jävla less på attt smygandes ta mig frammåt med cykeln.
Den här halkan håller ju i sig än så länge så jag är jätte försiktig när jag cyklar. Jätte försiktig och jätte rädd haha men så har jag ju faktist hållit mig kvar på cykeln också.. ändå fram tills idag eller tills ikväll har det gått bra.
Ikväll hann jag fram till cykelstället utanför men då gick det inte längre.
Jag halka till med foten när jag skulle kliva av och ramla me cykeln över mig.
Jag skratta, Kirre skratta och Kirres granne skrattade. Så var det med det men jag överlever ;)
Tror nästan att jag är för försiktig ibland när jag lixom bröjar bromsa i nedförsbacken.. maybe baby att det är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0