Kvällsis time

Sitter i soffan och gäspar.
Plyshdess som borde tvättas, filt och lyxfällan.
Innan var det du är vad du äter med Sanna Bråding. Speciell tjej..ehm säger nog inte så mycket mer.
Jag gillar programmet i alla fall.
Till middag blev det varmkorv och cola och snart blir det lite kvällsis med majskolv.
Fett gott ska de bli.. Kirre har dukat fram smör och salt som man ska ha!
Får se om vi sitter kvar i soffan eller sätter oss vid elementet på golvet haha..?
Nu börjar det en film på teve också, passande :)
Dolt under ytan. Inget jag känner till.. konstigt jag som har sett allt :P Not.

Vi va på banken idag, det gick bra :)
Tänk va jag oroade mig innan.. helt i onödan som tur var!
Thank you dadi for simply beeing my dady!!
Gud vad jag ser fram emot det hät, jag längtar tills allt är klart.
Det kommer bli så bra, det kommer bli mitt.

Jag och Kirre är lediga, hela helgen. När hände det sensat lixom.. Det kommer bli fett skönt och göra helgen till en FET helg det kan du skriva upp!
Då kanske jag ska hinna med lite mer tid åt bloggen också.. just nu sackar jag efter rejält med updaten.
Men nu hann jag med lite i alla fall..
Nu vill jag hänga med i filmen en stund.
Sleep tight boys n' girls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0