Jag har shoppat!

Det är inte löning idag men det var det igår :)
Jag har inte kutat runt som en dåre i alla affärer jag gillar att handla i meen jag har öppnat plånboken på jobbet det har jag :P
Igår hade jag tänkt visa upp shoppingen men jag orkade inte. Så tänkte jag göra det imorse istället men då var datan inte hemma.. så bättre sent än aldrig får det bli!
Jag ska visa min shopping, bilderna suger men jag showart ändå och jag tänker inte skriva under alla bilder "Kass kvalite meen..."





En dödligt snygg jacka i oldschool anda från H&M 398 :- Bilderna gör inte färgerna rättvisa men den är marin/rosa och helt i min smak :)



Den gör sig ännu bättre på så jag ska faktist visa det me :)
Lovely knit jackan är äntligen min. Odd Molly 1599 från Holmis hihi.



Kofta från Vila 299 :- Inte så mycket och säga, den är marin :P



Skortan är också marin med guld.. Vila 299 :-



Jätte söt tunika från Vila 299:- där också. Den är grön men det syns ju inte i know :S



Jag är helt kär i ranidga nu.. Den har en söt liten bröstficka och blev min för ynka 98:- riksdaler på H&M



Mina plagg från Odd Molly är det bästa.. Rosa top med spets och rosetter 599 :- Is'nt cuute or what :P




..super ordinary tshirt från Odd Molly 399:- Den gula färgen ser trist ut men den är somrigt fräsh :)




Topp från Ichi 129:- En är rosa fast det syns knappt här..



Bikinin blev jag helt kär i så den fick följe med hem. H&M 98:-/delen tror jag :)



Alla skulle ha en I think.. :) Jag behövde värkligen en ny i alla fall. Necesär/sminkväska H&M 98:-



Jag missade dom förra sommaren men nu var jag ute i tid. Älskar att sulan är lite högre. Din Sko 199:-


And that's it! Jag har bara handlat på mitt jobb och H&M så Vila kläderna är altså från Holmlunds och inte Vila och priserna är ju före min rabatt.. Jag är inte så rik än :P

Kommentarer
Postat av: Kristina

Din shopping såg ju mkt. roligare ut än min, fast jag hade på mig min skit haha.

2009-02-26 @ 22:47:47
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0