If I only had a car and a driver licens.. or at least my bike.

Good morning sunshine's!
Klockan är bara tio.
Syster har det tidigare passet idag och har precis börjat.
Jag börjar halv ett idag men är redan klar.
Har precis ätit min frukost som jag vet är skit god men jag känner ingen smak.
Smaklöst och det är sämst.
Jag åt två mackor med prickigkorv, en skål passion/persika yoghurt och ett glas citronjuice.
Jag är fortfarande förkyld. Jag är sjuk!
Igår gick jag i alla fall och köpte mig en nässpray och visst släppte den täppta näsan det gjorde den.
Det bara rann och rann ur näsan så var femte minut var jag tvungen att ta fram pappret kändes det som.
Att snyta sig så mycket resulterade självklart i en väldigt irriterad näsa som sved som bara den, men Kirre köpte idomin salva till mig som har gjort susen i natt :) Thanks.

Nu ringde precis min kära systeryster och sa att hon glömt matlådan hemma, framme.

Hon som kokat pasta och allt imorse.

Crap.

Om jag ändå kunnat hämta den på vägen men jag åker ju buss idag.. kedjan är fortfarande av.

Det var värkligen typiskt.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0