Idag tar jag hand om mig själv

Nu är jag nyshad och fräsh.
Jag luktar ljuvligt ärlig talat haha..
Rakade benen, smörjde in hela kroppen så det blev löjligt len och luktar mumma.
Jag passade på att fixa naglarna lite också så nu är dom målade och klara.
Det blev lila på både händer och fötter :)
Nu ska jag starx ta tag i mitt hår.. föna först men nu har jag låtit det hadukstorka en stund så jag slipepr stå och nöta med fönen I think.
Jag är lite sugen på att ge mig ut på en promedad/power-walk.
Tror att det är ganska kallt ute så jag drar mig lite för det men vi får se.

Ikväll är det tydligen premiär för Grey's.. Ätnligen.
Sen såg jag att Wipeout har premiär den 8 mars för den som är intreserad och har jag fel om jag tror att färjan-Håkan ska vara med och göra succe där?! :P
Jag hoppas fy fasen va kul det skulle vara.. Let me know om det är någon som känner till detta..Pliiis :)


Föresten så såg jag en program i måndags om unga tjejer som vill lägga sig under knvien.
Inte hundra på namnet men det var inte det viktiga.
Någon mer som såg?
Groooose asså... jag såg inte hela men bukoperationen såg ju inte ut som någon barnlek precis.
Shit va äckligt mycket dom kan göra!
Det såg inte så trevligt ut i alla fall så det är ju tur att man sövs.
Jag skulle va skit skraj men jag vill ju fortfarande göra boobisarna någon gång i mitt liv!
Någon gång.
Nu väntar annat.
Later my friend, later!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Äre sanT?? My gääd ska va färjan-håan vara med?

Åh hoppas...

Inga konstigehetr i så fall...

2009-02-18 @ 19:29:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0