Husmanskost kommer sitta hur fint som helst :)


Ussh jag bara snorar och snorar.. har precis druckit en c-vitamin.
Andreas gör hemmagjorda köttbullar och kokar potatis.
Muumms det är jag värkligen sugen på men det tar ju en stund.
Jag köpte lite snacks åt mig till kvällen.
Räkor, crostini med smak av vitlök & basilka och lantchips med en holiday dipp till.
Ikväll är det lipstick jungle och då vill jag ha nått att tugga på :)




Det blev fika på waynes idag.
Dom har helt klart stans godaste morotskaka enligt mig.
Vi satt där och myste och efter en stund dök Carro & Calle upp och gjorde oss sällskap.
Nu börjas det stekas och det luktar vrål gott och jag är skit sugen.
På stan gjorde jag några värda inköp.
En jättte fin plånbok på New Yorker och en kofta på rea och på h&m hittade jag en fin basic topp.
Jag visar sen :) Allt strax över 200 lappen så det blev jag nöjd med.
Mmm nu fick jag mig ett provsmak.
Köttisarna måste stekas lite till men how lovely!!
Tyvärr så ska ju potatisen koka i två år typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0