Hon kallar mig Fixarn.. med en viss irnoni :P

Klockan är snart tio så nu har jag en hel timme att fördriva innan jag ska iväg.
Fruksoten var ingen lyxfrulle men den dög.. jag värmde två bullar till efterrätt :P
Jag har dikskat och stekt några extra köttbullar till min matlåda.
Nu ska jag ändå inte gå till jobbet. Jag får skjuss av dadii istället.
Kirre hade massa ren tvätt hos mami som hon gärna ville ha hem så det fxar ju jag :)
Jag har ju tyvärr ingen nyckel så vi kommer inte in hos henne men vi tar det till jobbet i alla fall.
Nu känner jag mig nöjd som ordnande detta.. det kommer hon uppskatta I know it!
Faktist skönt och slippa gå haha.. det är inte så att jag vill gå jag vill bara inte cykla ju.. så bil är ju det ultimata!
Nu ska jag göra en ny snittyta på mina fina lila tulpaner så dom står sig några dagar till..
Ut och njut av vädret nu ni som kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0