Happy valentine

Igår var det fredag den 13 men jag hade allt annat än otur skulle jag vilja säga.
Efter jobbet gick jag i rask takt hem till syster där vi gjorde oss lite lagom snygga för kvällens äventyr.
Om damerna skulle ut eller inte var oklart så kläderna valdes efter det. Ingen klänning med andra ord :)
Vi cyklade iväg tills Jossan där Lizette och Bettan redan satt bänkade vid köksbordet.
Hela lägenheten var gjord för mys och det syntes utifrån.
Godsakerna kom som på löpande band!
Först var det skit god paj med sallad till.
Efter det dukades det fram med kex, ostar, ölkorv och vindruvor.
Inte nog med det så fanns det båda chips och godis som det åts flitigt av.
Glasen stod naturligtvis inte tomma utan fylldes med vin och stod aldrig tomma :)
Det var så jävla trevligt.
En rikigt tjej kväll med mycket skratt, skvaller och annat härligt!
Vi hade förstås paket med oss också som hör födelsedagen till :)
Ett jätte fint underklädes sätt bestående av bh, trosa och strumpebandshållare och det passade också vilket gjorde det ännu bättre! Alltid lite knepigt med storlekar men det lyckades!
I paketet låg det även lite ta-hand-om-sig-själv prylar och jag tror att allt gillades!

Thank's girls for a perfect friday.. Jossan det finns ingen som du hihi!
"Jag hade ju tagit bort sminket"

Ah haha då säger det ju sig självt att man inte åker iväg till akuten mitt i natten :P 
(Internt skämt.. men jag gillart) 


Idag då.. 14 februari och alla hjärtans dag.
Det har hittils varit en lyckad dag.
Jag började dagen med solsken i anskiktet, bokstavligen faktist!
Gick ut aldelles för tidigt till bussen så jag fick sitta och vänta en stund men i det här fina vädret gjorde det inget.
Jag bara njöt och var glad!
Sen väntade tre timmars jobb 9-12. Då kom syster och bytte av mig och jag mötte upp älsk.
Han bjöd på lunch.. vi åt kina mat- Mumma kardemumma :P Thank's again darlin.
Sen gick vi och skrotade i affärer.
Jag njuter värkligen av att bara vara när man är ledig på heljen.. så inte van med det men det är så skönt!
Tillsist orkade inte andreas tå av mer gående (icke ingådda shoes på fötterna) så vi åkte hem och bytte skor för en promenad till willys.
Till middag ska vi äta pannkakor haha för det var det enda jag var sugen på ;)
Typsikt ställe va.. (Interntskämt)
Inte rikigt någon lyx middag men va gör det när vi köpte en tårta då? :)
Ikväll blir det mysa i soffan framför melodifestivalen.. troligtvis i alla fall.
Kirre är ju sugen på att gå ut och alla våra co-workers ska ut.
Hon vill ju ha med syrran såklart :P Men jag tror jag bangar på Bj ikväll actually..?
Nu ska jag återgå till soffan och älsk.. fast han sussar nog nu.
Vi tittar på en väldigt mysig film men nu kommer jag inte på avd den heter.. det är den där om tandläkaren som åker till alaska och tar över hundarna ni veeet :)
Snowdogs :P
Jag har ju sett den förr men den är lätt att kolla på. Jag gillar sånna filmer.
Jag och kirre fick blommor av mamma idag också, dagen till ära. Hon lämnande en varsin bukett på jobbet så nu står dom här i vasen och ser fina ut! Igår fick jag ett kort på posten också.. min mamma skickar mycket kort och igår stod det : "Jag älskar dig"

Så Happy valentines day. Hoppas alla får en lika bra dag som jag har fått. Singel eller inte- skäm bort dig själv lite extra i så fall. Syrran, jag syftar särskliit på dig om du inte ska ut och flörta vill säga och ge alla något att titta på ;)
Du vet ju hur man gör..  och jag kommer ringa ett x antal gånger anyway soo! Love you!




Ibland tänker jag att det skulle vara väldigt mysigt att ha en hund.. tryggt lixom :) Bara så ni vet!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Ibalnd tänker du att det skulle vara bra med ehn hund???

WTF.. Haha Djurälskarn!!

2009-02-14 @ 21:07:36
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

What can I say, you know me :P

2009-02-14 @ 22:10:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0