Godmorgon gullegris!

Okej, jag har sovmorgon idag och börjar 11.30.
Jag gick upp i tid ändå för jag kände mig utsövd.
Sminket är på plats, håret är på plats och kläderna också.
Bara frukost kvar men jag har rikigt grå frukost för jag har varit för lat för att handla så jag får skylla mig själv.
Hårdbrömackor med smör.. tror inte äns vi har juice kvar haha ussh.
Idag ska jag i alla fall gå rill jobbet så jag ska gå i tid så jag slipper stressa.

Helgen är planerad och jag tänkte dra planerna.
Ikväll blir det Let's dance hos Kirre och god middag.. kankse china från Java :P
A ska på hockey så jag tror det blir sleepover faktist.
Trevligt ska det bli och då hinner vi ladda kropparna inför morgondagens bravader!
Det vankas partaj med Matilda och grabbarna.
Like we just to do back in the days!
Då slår vi klackarna i taket.. my gäd det är inget tvivel om det inte!
Vi är ju numera lediga söndagar och den här söndagen är inget undantag så det finns inga skäl att hålla igen haha ;)
Köör nu för FA-AN :P
Taxin lär väl stanna vid Birger.. det tar vi då.
Termometerna visar - 6,2 och det är kallt!
Nu ska jag se Sam Sam, Voffyoch Miss BG.. barnkanalen here I come :P
Have a wonderfull day.. solen skiner ju så det finns ingen anledning att inte ha det :)




Ja, jag vet att du hatar den kirre och det är inte världens bästa bild men jag hade ingen annan på datan.. sry :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0