Ganska grått just nu

Tack och lov för att jag är ledig imorn känenr jag.
Helt slut när man kommer hem, idag är jag i alla fall det!
Det är visserligen ljust oftast när jag beger mig till jobbet men alltid mörkt när man ska hem..
Piss väder!
Men imorn är jag ledig så jag slipper cykla någonstanns :) Vi får se om jag orkar gå någonstanns :P
För övrigt tror jag inte jag har något intresant att skriva.. Alls!
Jag ska äta chicken bitts med ris och currysås och sötsursås.. Yummi.
Men jag får äta själv för bejbi får visst inte äta förns imorn efter hälsokontroll hos doktorn.
Bäst och passa maten.
Smaklig måltid Kajsa!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hur vare, vare gott me CHIKKY BITS Kajsa?

Haha du vet hur du ska läsa vernda ord va :D Kajsa.. ;-) Haha

2009-02-17 @ 22:33:01
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

My gäd vilken geek haha men jag vet preciss :P

Svin smarrigt vare med CHIKKY BIITS KRISTINA.

2009-02-18 @ 10:19:52
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0