En fredag som jag gillar

Jobbet gick bra idag.
Jag slapp gå hem själv till Kirre idag, hon satt kvar en och halv timme på jobbet medans jag jobba haha.. typiskt oss :P
Sen gick vi och köpte godis och lerpa och traskade hemmåt.
Jossi kom och vi gick ner till Java och köpte med oss mat.
Fett gott och vi blev fett mätta :)
Vi har kikat på Let's dance och haft tjejsnack i vanlig ordning.. Mysig fredagsunderhållning med andra ord!
Tack tjejer ni förgyller ju mitt liv!
Jag och Kirre har tvättat håret och nu ska Jossan bege sig hemmåt.
Imorn blir det pärttii med gamla välbekanta ansikten.
Jag känner för att få fixa till mig och bara känna mig drop that goregous.
Vet ju inte vad jag sa ha på mig än med jag hoppas att jag slipper stå i garedroben och vara allt för vilsen (?)
Har en fet aning om håret i alla fall så.. Imorn kör vi- Jag Kirris och Mattis :P
Sen viskade en fågel i mitt öra att snyggFrida skulle vara med oss skaka rumpa.. I like the thought of that hihi..

Hoppas ni har haft en lika bra början på heljen som jag har fått.. och för många har den här fredagskvällen precis börjat när jag snart ska avsluta den :)
Till alla andra säger jag godnatt.. dröm sött och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag fasta på Platina, inge BJ idag tyvärr..! Vad sägs om en fika imorgon om ni inte jobbar? PUSS på dej kära du! <3

2009-02-22 @ 03:55:19
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0