En fet uppdatering är va som komma skall

Okeey morning guys...
Måndag morgon och jag är off work today.. feel's good.
Det var söndag igår, jag var lite bakis, det var lördag innan det och de var fest så allt har varit i sin ordning och därför inget blaggande under helgen- sorrii.
Men nu ska jag försöka sammanfatta heljen så bra som möjligt.

Lördag
På lördagens shema stod det Fest srivet :P
Det blev fest.
Jag, Kristina och Matilda slog klackarna i taket tillsammns igen för första gången på jätte länge!
Det blev inte helt oväntat en kväll fylld av skratt, gamla minnen, en del alkohol, dans och åter lite dans :P
Jag hade hur kul som helst.. överallt!
Förfestandet hölls hos Kirre i vanlig ordning och taxin droppade oss vid Birger i vanlig ording!
Och med taxin menar jag den allra första taxin då förstås.. haha :)
Det blev mycket taxi kan man säga. Det blev mycket av allt kan man sammafatta det som.
Efter ett lyckat besök på krogen kastade vi tillsut in handuken och skulle traska till Max för att fylla på i kistorna.
Vi slapp slira runt i våra farligt höga heels.. en fet jävla taxibuss stannade och vill köra oss for free till Max :P
Det var ju bara att börja ösa på nytt till Blow my whistle baby :P
Världens jävla drag på den där chaffisen altså.. Everyone could tell!
Hur som helst lördagens bravader var inte slut än.., eller det kanske dom var för vi det här laget var klockan lätt över tolv, men tillslut stannade taxin till på gamla uppsala gatan igen.
Vi fick mat i magen, bytte skor, ringde en ny taxi och sen bar det av igen haha.. it was afterparty written on the shema :P
Sen tror jag att jag stannar där och sammanfattar det som en kväll om snart måste göras om- Thank you ladies!

Söndag
Jag hängde ännu mer mina flickor.
Matilda och Kirre kommer hem till mig.
Va fan gick ni inte förbi willys föör tjejer sa jag. 
Vart är krubbet lixom?
Jag lät tjejerna svira om från bara ben och heels och drog me mig dom till willys i snövädret.
På menyn enades vi om att det stod bakpotatis med sallad och skagen :) Men när det tar en dåligt lång tid att göra så fick det bli en pizza först haha..
Att vara bakis hör lixom ihop med massa mat det bara är så.. det är i alla fall vi eniga om :P
Söndagen var precis det man vill ha.
Bara ligga i soffan och glo på repriser.
Matilda var tillslut tvungen att pallra sig till jobbet och för mig och Kirres del va det återigen dags att fylla på kistorna.
My gäd vad dom äter.
Mami stod för sönagsmiddagen.
Sjömansbiff med tillbehör säger jag bara.
M M M.
Sen var det dags för mer teve.. Gossip och Beck- Advokaten och den här gången var det i alla fall en ny film som innehöll mycket smaskigt haha..
Jag dör för Gunnwald asså.
Skrattade du också när han skalla killen på förhöret or whaat lixom?! Jag gjorde :P
Myyyy gääd!

Ja, sen var det inte så mycket mer än att krypa till kojjs och nu sitter jag här.
Det var min helg och kanske att de blev lite väl långdraget men jag brukar ju faktist inte skriva så här långa redogörelser så ibland kan det väl vara okej kan jag tycka..
Nu ska jag inte skriva ett ord till bara bjuda på lite bilder.


Dom är lite fel size nu egentligen men det är bara för att jag snodde dom från fejjan.. så mer bilder där altså och jag slänger upp fler här sen istället.. :) 
 


När man gör det som snyggast.


Kommentarer
Postat av: Kristina

Hahaha jaa jag dog när han skalla han med mössan. Oboy, OCH när advokaten vände sig om första gången så man såg hästsvansen.. Tyypiskt tänkte man.

2009-02-23 @ 19:46:04
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Haha viiisst jag dog också.. Jag hade redan gissat att han skulle ha en svans där bak :P

2009-02-24 @ 09:50:02
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0