Bad luck or a sign from abow..

Nu snackar i cykelotur och inget annat!
Här om dagen var det kedjan som hoppa av för andra gången på inte alls lång tid.
Kedjan är visst rostig har jag hört.. men still Bad luck!
Idag hann jag inte långt när jag skulle hem.. tyckte det gick väldigt trögt och sen insåg jag att framhjulet var platt.
När kedjan har hoppt har jag hunnit mer än halvvägs men inte idag. Nix!
Jag fick gå hela vägen hem och leda cykeln.
Antingen har jag bara otur men jag tror att nästan att jag ska ta det som ett tecken på att jag ska börja gå isället.
Imorse var jag så nära att  lämna cykeln hemma och promenera istället men det kändes tungt att behöva promenera hem sen så jag sket i det.
Nu blev det just hem jag fick knata och jag hade ju hellre gått utan cykeln om man säger så..
Som tur var så blev jag faktist inte less utan jag kunde bara skratta åt det när jag klev av cykeln och stoppa in lurarna i örönen :P
Ett körkort vore inte helt fel i sånna här lägen.
Jag skulle ju snarast inte behöva hamna i sånna här lägen då..


På det här fordonnet tar jag mig fram i dagsläget. Meen.. det skulle ju kunna finnas andra alternativ som inte vore helt fel dom heller om man säger så :P







Vilken skulle du föredra :P I would die for the pink bubble.. My gääd!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Den rosa Nissan Cabben (första bilden) eller Hummern vore ju inte helt fel att glida omkring i :) Snygg blogg-design förresten ! Ha det bra !

2009-02-19 @ 22:04:26
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Bubblan i krämrosa.. I would die :)

Tackar tackar.. jag måste ge all cred till syrran för det är hon som är the master behind it :P

2009-02-20 @ 09:18:55
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Jennie

Okej :) Att få ha en rosa bil är 'to-die-for' lixom :) Jag menar, hur många är det som har en sån ? Hehe.

2009-02-20 @ 22:37:43
URL: http://jenniemartenssonahonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0