Aldelles för sjuk

Min näsa tar aldrig slut på snor känns det som.. jag bara snyter och snyter.
Det var värkligen ansträngade att äta. Middagen var visserligen jätte god trots att vi varken hade sylt eller sås. 
Om det var torrt? Nix faktist inte.. det var jätte gott och köttbullarna var mumms så det blir en bra matlåda imorn!
Nu har jag i alla fall dushat och det var skönt för kroppen med lite varmvatten.
Jag är öm i kroppen som man blir när msn är sjuk.. sämst när jag ska jobba imorn men,
Just nu är jag inte så sugen på mitt snacks. Får se om jag orkar skala räkorna eller om jag spar dom tills imorn.


Så här såg jag i alla fall ut idag.



Tröjan är från Gina T 199:-
Mössan från Gina T 69:- I think..
Sen är det inte så mycket mer :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Åh va mysig du såg ut :)

2009-02-09 @ 20:53:42
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

hihi thanks baby :)

2009-02-11 @ 10:04:09
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0