Why don't we behave better..


Varför orkar dom hålla på och vad är det som får dom att hållas?

Idag var den en jävligt grinig jävel som skulle ge sig på mig.. när jag var på väg till work.
Jag kommer cyklandes på en möjligt kallad trottoar men den är skit bred, säkert tre-fyra meter.
Ganksa folk tomt och det gör helt enkelt inte ett dugg att jag cyklar där.

Men det är förstås någon som ska reta sig på det, han har varit lärare på min gamla skola i högstadiet och var redan då så pass grinig att han kallades Geten!
Han står där på trottoaren och försöker rent ut sagt blocka mig och skriker:
-Det här är en trottoar, här får inte du köra!
Brydde mig inte ett skit men någon annan gjorde.
Jo, för så fort jag passerat Geten så hör jag en annan man svara honom åt mig och skriker:
-Det ska du ge fan i, gå hem och lägg dig och sov istället.. haha sen hörde jag inge mer :P
Fick mig att småle i alla fall ;)

Mer sånna och mindre griniga & trötta gamlingar.. ussha.
Sån ska det då inte bli av mig., ever ;)

-Young n fresh.. always.



Kommentarer
Postat av: Syster

Vitts bevara oss Young n Fresh.

Getjävel haha, där fick han så han teg!

2009-12-09 @ 23:08:50
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0