What more could we ask for..


Home sweet home.
Det är så jag känner nu, det är det!
Jobbade ett kortis pass idag.
9-13
Då stämplade jag ut och tog en promenad hemmåt.

Kom nyss hem från julgransshopping med mamsen och papsen.
Hittade en rikgtig maffig kungsgran till mitt hem vah ;)
-Bra vah!?

Nu måse jag bara se till och tina upp mina stackars fossingar som halvt förfrös bara för att jag inte kunde låta bli mina nya rosa gummistövlar ;)
Men det vare värt haha.. så snygga så det finns lixom inte.
Vita fleece strumpor i på tisdag också sen är jag hemma!

Nu gömmer jag mina isfötter i duntofflor tills dom återfår normal kroppstemperatur igen.
Under tiden ska jag tända lite ljus och göra det lite warm and cosy.
Och sen får gärna syster släntra in också.. och sen så kan jag inte be om mycker mer sen!

Klä granen sen då, Ja tack ;)
Funtar på att ta en prommis till Ica och köpa pepparkaksdeg?
Vore väldigt mysigt.. och så mycket godare än köpta!
Gaah vad jag är sämst men jag orkar inte göra någon mat när jag är själv.
Frukost kommer man inte så långt på som man tror :P

Later!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0