The greatest thing is coming up..


Morning readers..
Jag vaknade på helt rätt sida idag, humöret är på topp!
En härlig känsla i kroppen som resulterar i ett leende på läpparna ;)

Har haft så god tid på mig den här morgonen, stress har inte varit välkommet över huvudet taget!
Nu ligger jag i soffan och väntar på dadi.
Syster sitter i dushen.
Fan vilken softish morgon jag har., I'm telling you.
Har plattat & volymat håret, målat naglarna, tvättat, ätit frulle..

Syster är off work idag och det blir jag och boysen på jobbet.
Hoppas på besök av mina tjejer på eftermiddagen ;)
-Maybe baby vah..
Hade hellre gjort damerna sällskap i äffärer men jag tar dagen med en klackspark!

Har bara lördag i huvudet och syster gjorde ett gälet bra collage och satte både ord & bilder på kvällen :P
Hade inte kunnt gjort det bättre själv!

Fy fan vad ösigt, mysigt, snyggt, gott.. ge oss lördag - Ge mig mina tjejer <3



Nu ska jag packa väskan och fota dagens look. Show you tonight.. Bye bye ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0