Take me underneath.. let me feel you.


Onsdag morgon och snön ligger kvar än så länge..
Termometern visar minus.
Good for us who like's snow!

Jag fick pallar mig upp själv imorse, syster ligger kvar och njuter av sin lediga dag.
Men det är helt okej idag, är på bra humör och är ledig imorn istället ;)

Frulle i magen Check.
Mm nytt bröd och perfekt ägg med ny kaviar, I like!
Ska klä på mig och se om systra mi är vaken och vill göra en inbakad av mitt hår kanske :P


Ps. Någon mer än jag som har på nyhetsmorgon? Dom har Dj:s i studion haha.. två brudar!


Kommentarer
Postat av: kristina

Varför väckte du mig inte så hade jag flätat ditt hår såklaaart.

Å typiskt

2009-12-16 @ 11:12:29
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0