Saturday as we speak..


Sköna lördag ;)

Jag har pysslat med lite ett av varje på morgonen.
Var till Ica för och hämta paket men mitt pass ligger givetvis inte i min väska utan i syster ysters :/
Sämsta ever!!
Får hämta det efter jobbet., mattan har äntligen kommit!
-Snyggt, ja tack!
Passade iaf på och handla lite när jag ändå var där.
Träffade dadi också.
Hemma igen och jag tog fram dammsugarn, plockade in massa skrot i förådet.
Hade ju inte en möjlighet att komma åt alla filtar som är nerpackade längst in.. (?)
How to do?
Disken slapp jag ta hand för den tog mami hand om ;) Thenks.

Ah sen var det skinande rent igen då :P Almost..
Snart dgas att bege sig.
Have a wonderfull weekend!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0