Onsdagsmys är kankse underskattat?


Hello readers..'

Min kropp skriker efter massage & min kropp behöver vila nu känner jag.
Pusst.
Änltigen har soffan fått omfamna mig och imorn väntar en ledig dag.
Bättre än inget ;)

Imorn är det också precis en vecka kvaaar...!
Wöw wöw wöw.. Jultomten is soon on his way, kids :P

Hoppas på fika hemma hos mami med Big sister och lilla sötis Wilma imorn.
På kvällen väntar andra snyggingar på mig.
Carros b'day is coming up så imorn blir det Girls night out kan man säga.
Inget härj, bara kärlek och god mat ;)
Ett stort paket väntar också 

Men härnäst väntar mer bra teve.
Nyss kikat Bonde söker fru men nu blir det bättre.. ;)
Oskyldigt dömd med Persbrandt.
Jag hämtar täcket åt oss och sen är vi hemma.. kläära så att säga!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0