One little tiny week left..


Torsdag den 17 december. En vecka kvar! Det är snö ute :) Jag är ledig idag och om en vecka..

Pretty damn sweet ha.. :P
I love it, just love it.


Idag har jag inga jobbiga missons jag tänker ägna mig åt, nix.
Jag har bäddat rent i sängen och slängt i en maskin tvätt, but that's it!
Bara mig själv idag ;)
Har dushat och gjort allt som hör till det.
Maken är på plats och jag ska starx ta tag i håret.

Det blir fika hos mami med dom som jag ville träffa hihi.
Ska sno med mig en tejprulle hem så jag kan slå in lite paket :P
Sen ska jag träffa tjejerna på stan.

Imorn fyller snygg-Envall 22 och eftersom hon jobbar i helgen och tiden inte räcker till för partaj så firar vi henne så här istället, ikväll med god mat och massa massa kärlek <3

Call you later hunny bunny...


Vardagslyx för mig.., jag vill krypa ner igen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0