Mikaku & Tilltugg



Okeey.. och hur var det igår då?
Det har jag ju inte äns hunnit berätta ;)

Sushi suget var ett faktum igår ;)
Jag coh Carro gick och satte oss på Mikaku Sushi och myste till det ordentligt skulle man kunna säga.
Inte långt efter kom Issa, Syster och Jossan.
Vi mumsade i oss massa god sushi och då måste jag bara inflika att det bara blir godare & godare ;)
Det var gudomligt igår.. ååh!

Efter paket, god mat och jävligt mycket skratt så fick vi till slut inte sitta kvar i vårt lilla rum på golvet längre.. :P
Dom stängde och sist av alla fick även vi lämna stället.
Vi gick vidare till Tilltugg och fick de lika mysigt där ;)
Irish coffe lockade tjejerna men det är inget för twinsen så det blev as-goda drinkar till oss istället :P
Mumms!


























"Meen va faaaan.... Och din också..?!?!"

När dom där stunderna kommer till en och bara uppenbarar sig.. ah då känner jag mig jävligt levande!
Jag skratta så jag grät igår ;)
Åh tjejer ni är så jävla fantastiska haha.. Ja tack på den där i fortsättningen!


Kommentarer
Postat av: carolina

tack för ett underbart födelsedagsfirande love <3



och kolla bara vilka snygga vänner jag har :)

2009-12-19 @ 11:10:25
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Frida

ÅÅÅH MYS! Vill också va meed! SAAAKNAR <3

2009-12-21 @ 13:07:34
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0