Little miss Giggles so it says..



I'm soon off road again..

Tog mitt rosa fordon och gav mig ut på vägen vah :P 
Hem till mami för lite julis mysis fika!
Fick inte sitta så länge för Wilmis eller Little miss Giggles som det stod på henns tisha, drog fram alla Barbie's i vanlig ordning och jag blev lek-moster såklart ;)
I just to love it to :P
Men nu är det ju henne I adore så då sätter jag gärna ner baken på golvet och leker att vi är ute på tält & bad semster ;)

Nu?
Hem en vända för att slå in paket, byta uggsen mor stövlar och dra i några lockar i håret... typ.
Sen är jag på väg igen innan jag vet ordet av det.
Jag ska göra allt för att undivka stress :P
Ska möta Carro vid bussen om en liten liten stund!
Min mage kurrar och jag lugnar den för stunden med sushi tankar :P


Jag vågade mig på en mittbena idag?
Är en riktig sucker för min snebena men jag tycker andra är så sjukt snygga i det.. vad tycks? ;)



Hög tid att dra.. ;)


Kommentarer
Postat av: sofie

I like it :)

2009-12-17 @ 21:56:45
URL: http://chokladovanilj.blogg.se/
Postat av: Syster

Fett snyggt SYrran , men det haru fått höra ikväll redan ;-) Succé

2009-12-17 @ 23:02:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0