Kärlek, hunkies och skrämmande tankar snurrar i huvudet.


Trötta ögon. Trött kropp.
That's me right now..
Var uppe tidigt imorse, lång dag.
Långa timmar på jobbet och sen vidare för besök hos mami på ackis :/

Har precis kollat klart på en jätte bra film på nian.
Brukar aldrig kolla nians filmer., eller sexans ;) Men ikväll..
Vet inte vad den hette men en expedtions film som utspelar sig på antarktis kan man säga, korfattat!
Massa fina och extremt diciplinerade & intlegenta hundar.
Sjukt bra faktist och en sort of hunky-man med i kväll också :P
Alltid ett plus hihi..

Igår var det The holiday som sagt men en sjukt sexig Jude law.
Har väl aldrig sett någon vara så snygg i briller.
Gäd vad jag vill ha den mannen :P Mmmmm........


Men det är inte bara positiva tankar ikväll.. som snurrar i huvudet på mig :/
Mami befinner sig inte där hon borde, dvs. hemma utan är på sjukhuset i några dagar.
Imorn väntas en operation!
Ska inte säga att hon är sjuk utan det är för säkerthetsskull skulle jag vilja säga.
Men ändå!
Vill inte vara rädd :(
Ååh pliiis don't let it be.. it!  Kärlek i massor och mina tankar går hela, hela tiden till dig <3
Bästa.

Men nu väntar sängen på mig. Vila mina trötta ögon ett par underbara timmar!
Tänk om jag hade någon att lägga mig brevid och kramas lite med nu :)
Mysigt.. men inte ikväll.

Bild lånad av fröken Envall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0