Julkapps hysteri.. drabbad?


Okeey.. lördag!
Jag har massa dö-tid att slå ihjäl, gick upp onödigt tidigt idag tror jag.
Börjar jobba halv ett men jag ska luncha med syster innan ;)

Ikväll ska kvällen spenderas med en fin vän!
Första myskvällen på Regngatan here we come.. ååh jag tror vi kommer dirket efter jobbet, love!!
Trevligare lördagsmys får man leta efter vah.
Men först, jobb som sagt.
Tror på en hektisk dag med massa hysteriska julklapps-tokiga-shoppoholics :P
Jag drabbas aldrig av någon julstress, tar alla klapparna på en dag.. jag och syster är ganska duktiga på det där faktist ;)

Imorn är det redan andra advent.
December bara springer förbi mig känns det som.. I love this time of year!
Nu ska jag faktist unna mig lite morgon fika med en lussbulle innan jag beger mig.
-Ja tack.


Hade Kenza's vår kollektion redan funnits i affären hade jag deffenitivt satt denna dröm högst upp på önskelistan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0