Juldagen is stil here..



Okeey.. inget bloggande under julafton. Jag ursäktar mig själv, det är okej va ;)

Sanningen är att den var aldelles för underbar för att jag skulle ha tid eller lust att sätta mig vid datan!
Julen är den bästa högtiden på året enligt mig och man spenderar den med nära & kära.
Jag var förstås med la familia ute i Eriksberg.

Dar dagen lite snabbt innan jag måste rusa..

Det fanns paket i min julstrumpa :P
Från syster.
Jag öppnade dom med glädje..
Efter det gjorde vi oss fina dagen till ära.. med nytt diadem och halsband från siz ;)
Packade med oss allt från snowjoggings till kladdkaka och klappar vah.
Mame here we come!!!
Grötfrukost ja tack ;)
Sen kom snowjoggingsen in i bilden skulle man kunna säga.
Vi åkte till syster i Eriksberg som mer än gärna tog emot lite barnvakt!
Drog på oss våra rosa termobraller och tog med oss kidsen till pulkabacken..
Ååh mysigt värre, och jävligt kul.
Var år och dar sen jag åkte pulka :P

Sen var det dags för resten av släkten att anlända.
Brorsan med famlilj, mami n' dadi och anders family.
-Fullt hus.
Love it, så det ska vara..
Vi fikade, kikade på Kalle och lirade teve spel i väntan på tomten.
Men tomten var sen i år så vi hann sätta oss till bords igen innan han till slut smög utanför fönstret :P
Laserlampa i pannan och renar som brutit benen.. sounds like my brother haha.
Äntligen blev kidsen lugna kan man säga!
Super nöjd med alla mina fina klappar även det är långt ifrån det viktigaste för mig längre.

Efter att ha pratat gamla minnen, skrattat, gäspat och avnjutit lite gåslever och vitt vin var det tillslut dags att tänka på refrängen.
Efter midnatt tog jag med mig syster och mami i en taxi hemmåt.
Vi glodde lite teve och sen bäddade vi ner oss.
Sov som ett barn till klockan elva imorse ;)


Thats my holiday so far..
Nu ska vi snart ta bussen mor staden och fina vänner.
Det blir sushi och bio.
Hoppas på New moon :P
Lika I told you.. hooked.
Hade lika gärna sett Göta kanal 3 såklart men alla i sällskapet är inte lika glada i svensk film som the twins haha.
Den där Segelsbo vill nog inte joina då ;)

Imorn blir det fest me dom snyggatse roligaste underbaraste vänner man kan tänka sig <3











Brosan var tomte.. what can I say? Jag gillar laserlamapn haha..



Alla gör grimas utom lilla John ;) Sööööötnos.


G o d   J u l :P


Kommentarer
Postat av: Kristina

Fan va vackert <3

2009-12-25 @ 18:41:38
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0