Jag och dom <3


Vilken förbannat fin lördag! Tack tjejer för att ni ville spendera den med mig ;)
Vattenpipa, gott vin & dom där sjukt raffiga tjejerna, made it Fab!
Kvällen började här hos oss och på balkongen och avslutades på Saluhallen med ap-mycket snygg dans.
Förstår inte dom som går ut och bara står och hänger.. nej tack.
That's so not us :P

Skulle kunna skriva en hel massa om gårkvällen men det behövs inte.. inte ikväll!
Jag vet hur lyckat det var vah.., det får duga för nu ska jag se The holliday.
Älskar filmen så av en slump sappar vi över till trean och inser att den precis börjat ;)

Det går bra nu haha..
Men först tänkte jag bara visa kvällens klänningar :

Den trendiga lilla röda?





Eller den klassiska lilla svart ;) ?





Igår fick den bli den lilla svarta.. love it! Till den blev det svarta strumbyxor och svarta heels ;)

Nu blir det mer film och lite snacks.. har räkfrossa med massa gott till och en liten godisskål ;)
Hoppas ni haft en trevlig lucia!
Ciaao.


Kommentarer
Postat av: Syster

Så jääävla snygg.

Blir stolt över släkten haha :D

2009-12-13 @ 21:50:56
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0