It made me cry.. and then dream!


Men ja tack på kvällens Brothers & Sisters avsnitt.

Ååh jag dör vad bra det var!
Tårkade just bort mina sista tårar ;)
Jag skulle nog kunna säga att det har blivit min favorit serie utan att behöva överdriva!

Nu ska jag möjligen se lite på Vänner men sen ska jag skynda mig i säng och drömma mig bort..
Bort till Frankrike kankse? Och någon snygg fransman som tar mig med storm :P
-Boungiorno.. (Det är väl det enda jag kan från min Italien resa haha)

Been there but not done that.. som Sarah tydligen hade gjort ;)
Min klassresa går knappst att jämföra med hennes lovetrip...


Ett snyggt par.. så vill jag ha det! Lite stil, Ja tack ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0