I love my new neighbour


My day off is here.

Idag har jag varit igång hela dagen.
Vaknade till liv med täcke och frukost i soffan innan syster stack iväg.
Efter det masade jag mig till dushen och fräshade till mig, och jag tig tid på mig!
-Shaving the legs, peela kroppen, fila fossingarna.. smörja in sig med bodybutter och tom. fossingarna fick sig en omgång.
Har dock ingen bra fotcreme så jag tog handcreme!

Sen var det dags att fräsha till hemmet också ;)

Dunkade igång Spotify och tog på mig städhandskarna.
Började med att skrubba toaletten & handfatet.
Damsög & torkade golv & diskade.

I'm done ;)

Efter det fick jag sällskap av Carro.
Vi myste till det med lite fika och sen blev det en tripp till Flugger färg & Willys.
Finally!
Nu har jag nog bestämt tapet oss.. hittar tyvärr ingen bild på hemsidan.
Antingen är deras hemsida sämst eller så är det bara jag ;)

Thank's sugar for showing me hihi, fastande för en som the C's kollat på.
Going to be Fab, off course!
Passade på att handla hem middag för kvällen.
Ikväll gör jag kycklingspett med paprika & lök.

Nu ska jag dansa lite :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0